Friday, June 29, 2007

Hur länge ska den här mannen få gå lös?

...

Vi tror att den ultimata framgången som afghanerna och irakierna rönte, kommer att inspirera andra som vill leva i frihet… så talade Bush när han invigde en moské igår. Dessutom lovad han syrierna och iranierna att de snart ska få samma himmelrike av kärlek och religionsfrihet som irakierna och afghanerna fått...(samma dag som 50 irakier sprängts i luften, mer än 70 skadats och 20 lik med avhuggna huvuden hittats!)
....
Han hotade också med att utse ett eget sändebud till Islamic Confernece (en spion, med andra ord).
...
Någon! Skona mig!

2 comments:

Anonymous said...

heehehehehhe....
Vilken bra bild..! :)
Har du fotshop...eller lånade du bilden bara..? :)
Men, vet du, en domare i Spanien, som döde Pinoshet, krävde att Bush ställs inför rätta. (för ett par månader sen... :)
Jag tror att han kommer vara i Hag någon gång eller USA-s domstol, om några år.

Rawias Morra said...

Nej, jag har int fotoshop. Jag har lånat bilden. Om Bush, hans far, Rumsfelt och Cheney ställs inför domstorlen i Hag kommer jag att börja tro på att det finns en Gud!