Sunday, August 26, 2007

Mina terrorister till släktingar

Raafat Morra

Hatbreven har forsat in de senaste timmarna. Samma anonym, som inte är tillräckligt karl eller "Kvinna" för att uppge sitt namn, undrar om jag är släkt med en Raafat Morra, som påstås vara terrorist.

Ja, jag är släkt med Raafat Morra. Han och min pappa är kusiner. Fast Raafat är i min ålder. Ja, ett par år äldre än mig, vad jag vet. Hans mamma var fertil långt upp i medelårlden... :)

Det är bara det att han forskar om palestinska flyktingar och de muslimska rörelserna som florerar bland palestinierna. Han har även skrivit ett par böcker som jag tyvärr aldrig läst för jag har inte träffat Raafat de senaste 30 åren. (Ni vet, släkten är värst) :)
....
Jag har fler intressanta släktingar. En av dem har det förfärliga namnet USAMA. Han är chef sedan flera decennier för en av de största bokmässorna i Arabvärlden någonsin. Den återkommer årligen och försöker hålla den arabiska bokmarknaden igång! :) Väldigt terroristiskt :)

Vad det har med mig att göra, och varför försöker man insinuera att jag är terrorist och min släkt med terrorister… kan jag utantill!
Ja, jag kan på rak arm nämna några terrorister, Ehud Barak, Shamir, Sharon… listan kan bli oändligt lång och intressant… :)

10 comments:

Jinge said...

Du ska inte bry dig om den sortens idioter.

Rawias Morra said...

Jag bryr mig inte Jinge! Jag ville skryta lite! Jag är faktiskt road!

Anonymous said...

En kommentar till:

Tydligen trivs din släkting bra i Libanon, och har inte sett behovet att resa till rikare länder, som du har gjort. Han arbetar för Hamas på plats, istället för att propagera för dem från Sverige.

Du spelar din teater som offer för "förföljelse" för att man frågar dig om du är släkt med Raafat Morra, trots att ingen har anklagat dig personligen för vad din släkt gör.

Låt mig då säga hur falskt din teater låter. Att vara Hamas talesman för hela Libanon är ingen liten obetydlig position. Din fars kusin - i din ålder - är en del av storpolitiken, och har en framträdande roll i en mordisk och rasistisk terroristorganisation.

Du har under lång tid berättat att du stödjer Hamas, vilket är din rättighet, så länge du inte överför pengar, tillgriper våld eller har kontakter med medlemmar i Hamas (inkl. din släkting). Du har aldrig berättat om detta släktskap.

Vi ska nu alltså tro att du, trots att en nära släkting är en mycket högt uppsatt terrorist i Libanon, alltid varit emot islamistorganisationerna, fram tills nyligen när du börjat sympatisera med Hamas. Du har också sagt att du inte är religiös.

OK.

Men spela inte teater och undra varför folk är nyfikna. Om du talar ärligt om din terroristsläkting och inte på något sätt bidrar med pengar till, samarbetar med, propagerar på uppdrag för, har kontakter med, arbetar för eller får betalt av Hamas behöver du naturligtvis inte oroa dig för att den svenska Säkerhetspolisen ska ta kontakt med dig, enligt gällande svensk anti-terroristlagstiftning.

Anonymous said...

Usama "är chef sedan flera decennier för en av de största bokmässorna i Arabvärlden någonsin"

Ja, jag är säker på att du kommer från en fattig familj som absolut behövde söka skydd i Sverige.

NOT.

Antingen är du en ekonomisk "flykting", utan giltiga flyktingskäl) eller så tvingade du lämna Libanon och gömma dig i Sverige pga familjens terroristkopplingar.

Vilket är det?

Anonymous said...

Fortsätt att censurera. Ju mer du censurerar, desto mer kommer informationen att kommuniceras på andra bloggar och till journalister ;)

Rawias Morra said...

Hur lågt ska du sjunka? anonymous? Ska du hota med Säpo också? och vem tror du att du är? och vem talar du till?

Den svenska säkerhetspolisen är alltid välkommen :), fast håll dig utanför det här!!! Det biter liskom inte på mig, dina hot och dina insinueringar. Jag har varit med om värre!!! Gubben lille

Rawias Morra said...

Nu börjar dina kommentarer, Anonymous, bli så saftiga, att jag inte kan låta bli att publicera dem! Fram med fler trevligheter! Jag väntar!!! :)

Rawias Morra said...

Du också Mats!

Anonymous said...

Du fortsätter att dölja att din släkting är en av de högsta Hamas-terroristerna i Libanon (talesman för Hamas i landet). Det framgår inte av ditt inlägg.

Ditt försök att gömma sanningen och lura läsarna tyder på att du vill dölja något. Jag tror att många myndigheter i Sverige skulle vara intresserade av att föräkra sig om att du inte har något att dölja. Vad tror du?

Jinge said...

Jag tycker INTE att du ska släppa fram den sortens kommentarer Rawia.

De jobbar för att skita ner din blogg och släpper du fram skiten så är det skiten som syns.

Låt dem fortsätta att härja på sina sionistbloggar i stället, eller Info14 eller var de brukar hållas...