Friday, July 20, 2007

Anonyma fegisen!


Ahmad al-Nabulsi, Palestina
.....
Anonyme ynkryggen som terroriserar mig från Frankrike! Jag har sparat vartenda hot och vartenda könsord och våldtäcktsönsknigar som din sjuka hjärna leverar! Allt ska polisen ha!
.....
86.193.143.168 FranceAGrenoble-257-1-16-168.w86-193.abo.wanadoo.frAS3215 France Telecom Transpac
.....
Kan inte du gå ut och göra nåt kul istället för att sitta och bläddra i min blog? Du kan gå ut och köpa glass eller gå på bio så länge! Jag har inte tid med dig! Eller så kan du åka till Västbanken och forsätta som ockupationssoldat. Fast det kan ju sabba din hjärna och din själ ännu mer!

8 comments:

Ryan Ghadban said...

Ett effektivt sätt att polisanmäla anonyma rasister och hotare, är just deras IP, med IP-mätare som GoStats.

Väl gjort Rawia :)

Mvh,
Ryan.

Rawias Morra said...

Tack Ryan! Det ska bli skönt att slippa skiten!

Ida said...

Rawia, jag såg på Ryans blogg att du hamnade i strul med en del vansinnigt sjuka människor.
Ger inte chansen att hon/han laddar dig med negativa känslor.

Det är människor som mår jävligt dåligt o önskar det samma till dem andra.

mvh / Ida

Rawias Morra said...

Ida,

Att bli kallad för Hamas-hora av en ockupationssoldat som kan skriva det på arabiska med svenska bokstäver tar jag som en komplimang!

Han försökte skriva ner dig, men jag hänvisade honom till din blog om han har något att säga dig!

Hälsningar
Rawia

Anonymous said...

Tråkigt att du blir utsatt för liknande dumskallar. Tänk bara: Du publicerade inte hans inlägg, men liknande typer (judiska/israeliska extremister) kränkte mig på utrikesministerns blogg (C.Bildt), deras inlägg publicerades och fick stå kvar i 2 månader! (även deras vilja på folkmord av palestinier).
Det kändes som att hela Sverige fick affischer på mina nakna bilder..!

Hade jag varit på din plats, skulle jag radera bort deras inlägg utan kommentar.
Jag skulle aldrig rekommendera till dom människorna din blogg, ärligt talat.

ha det så bra
mvh / Ida D.

Rawias Morra said...

Ida,

Jag menade bara att om han ville säga något till dig så skulle han säga det till dig personligen och inte här, på min blog! Fast, du vet, man lär sig ju!

ha det bra du med
Hälsningar
Rawia

Anonymous said...

Ta det med ro och kämpa vidare för din rättvisa sak. Att israeliska fanatiker går i spinn beror enbart på deras frustration över att de helt saknar stringenta argument. Ockupationen, markstölderna, dödandet av tusentals civila palestinier, byggandet av en mur utanför sitt eget territorium (!!!) m m har gjort det till en hopplös situatation att argumentera gtrovärdigt. Återstår våldsamma utfall, kalla Israelkritiker antisemiter etc etc.

Vem bryr sig längre om dem? De har för länge sen förverkat sin rätt till det offentliga rummet.

Rawias Morra said...

Jag försöker, Abrahams son!