Tuesday, July 17, 2007

Omayya Joha


Precis när jag postade förra inlägget hittade jag den här karikatyren av Omayya Joha!
Ruta 1 - Oslo
Ruta 2 - Sharm al-Shaikh
Ruta 3 - Why River
Ruta 4 - Nästa Why
Ruta 5 - Washington
Ruta 6 - Taba



.....

Jag har publicerat många många av Omayyas karikatyrer på den här bloggen.
Det kanske är dags att visa hur Omayya själv ser ut! Blev faktiskt själv förvånad när jag såg hur ung hon är! Trodde att hon var en överviktig arg dam i övre medelåldern, av någon anledning! Men nej, här har vi en lågmäld ung kvinna som kan sin penna och sina färger!

1 comment:

Anonymous said...

VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLA PALESTINA-VÄNNER

Muren i Palestina är ANNEX – som betyder sidobyggnad, gjord i samband med ockupation, i syftet att ANNEKTERA marken.

Jag kommer så fort som möjligt att skriva om det på min blogg!

Sprid info vidare..!

”Skyddsstängsel”, ”barriär”, ”tullen”, ”muren” – är termer som borde undvikas så mer ni kan.
Detta är ANNEX!

Mvh / Ida D.